Ακόμα σκεπτική η Toyota για την ηλεκτροκίνηση.

Ακόμα σκεπτική η Toyota για την ηλεκτροκίνηση.

Μπορεί η Toyota να ήταν από τους πρωτοπόρους  στον τομέα του εξηλεκτρισμού αλλά όσον αφορά στην στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η ιαπωνική εταιρία εμφανίζεται περισσότερο διστακτική από τους ανταγωνιστές της. Η Toyota ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ύψους 4 τρισεκατομμυρίων yen (περί τα €28 δισεκατομμύρια με την τρέχουσα ισοτιμία) που περιλαμβάνει το λανσάρισμα 30 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030 αλλά οι επικριτές της σημειώνουν πως ακόμα και αυτό το ομολογουμένως σημαντικό ποσό, είναι αρκετά χαμηλότερο από αυτά που έχουν ανακοινώσει ανταγωνιστές όπως η Ford που έχει δεσμεύσει περί τα 50 δις μέχρι το 2026.

Η Toyota έχει διαφορετική άποψη επί του θέματος όμως καθώς πιστεύει πως η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρίες στην αγορά θα απαιτήσει περισσότερο χρόνο “απ’ όσο θέλουν να πιστεύουμε τα media”, όπως φέρεται να έχει δηλώσει ο επικεφαλής της εταιρίας, Akio Toyoda, σε αντιπροσώπους στο Las Vegas. Με αυτό ως δεδομένο λοιπόν, η Toyota δεν έχει καμία πρόθεση να περιορίσει τις επιλογές που προσφέρει στους πελάτες της παγκοσμίως εστιάζοντας αποκλειστικά σε μία τεχνολογία.

Η Toyota είναι ένα πολυκατάστημα με διάφορα κινητήρια σύνολα. Δεν είναι σωστό για το πολυκατάστημα να λέει “Αυτό είναι το προϊόν που πρέπει να αγοράσεις” στον πελάτη.

Πρέπει να κοιτάξουμε το τρέχον εύρος τιμών και την διαθεσιμότητα των υποδομών και με ποιον ρυθμό θα αναβαθμίζονται.

Είναι προς το συμφέρον του καταναλωτή αλλά και της εταιρίας να προσφέρει την ευρύτερη δυνατή γκάμα κινητήριων συνόλων σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς ακόμα και αν αυτό έχει προκαλέσει την… δυσαρέσκεια μετόχων οι οποίοι είναι φανατικά υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και οργανισμών όπως η Greenpeace που τοποθέτησε την Toyota στον πάτο της λίστας που έχει καταρτίσει με τις “προσπάθειες μείωσης εκπομπών άνθρακα” των κατασκευαστών. Η Toyota εκφράζει μία δυσπιστία όχι για τις προσπάθειες εξηλεκτρισμού και μείωσης των εκπομπών ρύπων που γίνονται σε ολόκληρη την βιομηχανία αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των προμηθευτών, αλλά για το αν η επιβολή μίας τεχνολογίας ακόμα και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, την ώρα που δεν βρίσκονται όλες οι χώρες στο ίδιο σημείο αναφορικά με την ανάπτυξη υποδομών, είναι ο σωστός δρόμος προς τα εμπρός. Πολύ παραπάνω δε, όταν υπάρχουν τεχνολογίες που μπορούν να συνεισφέρουν στην μείωση των εκπομπών αλλά… δαιμονοποιούνται από τους φανατικούς. Ακόμα και η ηλεκτροκίνηση, δεν είναι μία απολύτως “καθαρή” τεχνολογία ούτε στην παραγωγή της, ούτε στην χρήση της. Η συζήτηση είναι τρομερά μεγάλη και πολύπλοκη.

Prev Post Mε το Renault Captur – Στο «Σπάρταθλον του Φειδιππίδη»
Next Post Ford: Τα ηλεκτρικά πρέπει να είναι “απίστευτα καλά”.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook